NUFFNANG

Sunday, April 22, 2012




Assalamualaikum wbt

Ermmm , agak lama aku tak jenguk bl0g aku ni, dah bersawang dalam ni ha, almaklumlah ak xsempat nk update bl0g ak . Hari jumaat mggu lepas 13 april , i meet my besti fren , Nor Fatiha , ak call die ni Tihah. Die ni kiranya macam mak ak lah , orangnya rajin memasak , seorang suri rumah tangga sepenuh masa . Pada hari tu , die ada datang Mesra Mall at Kemasik , kemaman . So , ak ambik kesempatan ni pegi jumpa die . Time ni die ngah pregnant , tapi xnampak lagi perot die mungkin sebab baru kehamilan yang pertama. Kteorg p makan2 and sempat lagi dok nengok cite Jangan Pandang-Jangan Pandang . Aku dok dengar orang citer cakap cite ni best , tapi pada aku biase2 saje cite ni . Huhuhuhuhuhu.. moral ! Jangan dok dengar cakap orang . Xpuas hati aku haritu, xper lah , lepas ni xde lg nk neng0k cite lawak2 mengarot lagi.







ni lah Tihah and me yang menggedix . hahaaa. :P



Sekian , xde nk cite , xde cite beshhh. :'(









No comments:

Post a Comment

* SAHABATKU

NUFFNANG